zdravje

Bosonoga hoja – zakaj so bosonogci bolj zdravi?

Neposreden stik z Zemljo ima dokazano zdraviteljske učinke. A bosonoga hoja je le eden od načinov, kako vstopiti v stik z Zemljo in premagati zdravstvene težave. Želite izboljšati splošno počutje ali zgolj preventivno delovati v prid zdravja? Bosonogi ples je radost, zato se odprtega srca prepustite naravi.

VEČ >

Kako do sreče in zdravja?

Koherenca je eden od terminov, ki v sodobni znanosti vse bolj prihaja v ospredje. Kaj nas koherenca lahko nauči o sreči in zdravju? Kaj imata skupnega vedska literatura in znanost? Ali sta zdravje in sreča povezana?

VEČ >

7 stanj zavesti po Maharishiju

Maharishijeva vedska psihologija uči o sedmih stanjih človeške zavesti. Kaj to pomeni? Ali ni budno stanje edino stanje zavesti, ki zares šteje? Ali to pomeni, da je budnosti več vrst? Na nekaj vprašanj smo poskušali odgovoriti v nadaljevanju članka.

VEČ >

Zakaj je pitje vode tako pomembno za zdravje

Voda je najpomembnejša tekočina v našemu telesu. Več kot 90 % krvi je sestavljeno iz vode, telo odraslega človeka pa predstavlja 60 % vode. Preverite, zakaj je pitje vode tako zelo pomembno za zdravje in kakšna so priporočila strokovnjakov glede dnevnega vnosa vode.

VEČ >

Zvočna in glasbena terapija – zdravilna moč zvoka

Če so starodavna ljudstva poznala zdravilno moč zvoka in glasbe, sodobna znanost to šele dobro spoznava. Veste, kakšna je razlika med zvočno in glasbeno terapijo? Obstajajo zvoki, ki blagodejno vplivajo na naše zdravje, in obstajajo zvoki, ki rušijo naravno ravnovesje v organizmu. Preverite in spoznajte zdravilno moč zvoka.

VEČ >

Kaj in kako jesti – priporočila ajurvede

Ste se kdaj vprašali, kakšno in na kakšen način pripravljeno hrano moramo jesti, da v največji meri podpira naše zdravje? Ajurveda svetuje, kaj in kako jesti, da v največji meri pomagamo našemu organizmu.

VEČ >

Koliko vode dnevno potrebujejo dojenčki, otroci in odrasli

Vsako starostno obdobje zahteva vnos različnih količin vode. Vnos pa je odvisen med drugim tudi od spola, telesne (ne)aktivnosti, letnega časa in drugih okoliščin. Preverite priporočila Evropske agencije za varnost hrane, koliko vode mora spiti posameznik za normalno delovanje organizma.

VEČ >

Koliko spanja potrebuje vaš otrok za normalen razvoj

Premalo spanja ima lahko resne posledice za telesni in čustveni razvoj otroka. Vpliva pa tudi na učni uspeh in na to, kako se bo otrok znašel v družbi in med svojimi vrstniki. Zato je pomembno, da smo kot starši ali skrbniki pozorni, da je otrok deležen dovolj kvalitetnega spanja na noč. Preverite, koliko spanja potrebuje vaš otrok in kaj vpliva na kvaliteto spanca.

VEČ >

Prekomerno sedenje: nasveti za odpravo škodljivosti

Nikoli še ni bilo na svetu tako malo telesno aktivnih kot danes. Prekomerno sedenje je preraslo domače udobje in delovne naloge, ko je postalo slaba navada. Življenjski slog. Kako se spopasti s sedenjem? Preprosto! Z aktivnostjo in gibanjem.

VEČ >

7 ajurvedskih nasvetov za zdravo življenje

Ajurveda je najstarejši in najcelovitejši zdravstveni sistem, ki ponuja pravo zakladnico znanja. Zdravje in dolgo življenje nista igra na srečo, ki smo je deležni ob rojstvu, temveč lahko z upoštevanjem ajurvedskih priporočil ohranjamo mentalno in telesno zdravje na visokem nivoju celo življenje.

VEČ >

Že 12 minut vadbe ima velike koristi za zdravje

Vsi vemo, da ima vadba pozitiven vpliv na naše zdravje in splošno počutje. Vadba oziroma gibanje pa sta izjemno učinkovita tudi v boju s sodobnimi boleznimi. Zadnja raziskava kaže, da lahko že kratkotrajna vadba vpliva na metabolite v krvi, ki vplivajo na razvoj bolezni. Preverite!

VEČ >
Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje analitike uporablja spletne piškotke. S pregledovanjem strani se strinjate z njihovo uporabo.​