šport in gibanje

Koliko spanja potrebuje vaš otrok za normalen razvoj

Premalo spanja ima lahko resne posledice za telesni in čustveni razvoj otroka. Vpliva pa tudi na učni uspeh in na to, kako se bo otrok znašel v družbi in med svojimi vrstniki. Zato je pomembno, da smo kot starši ali skrbniki pozorni, da je otrok deležen dovolj kvalitetnega spanja na noč. Preverite, koliko spanja potrebuje vaš otrok in kaj vpliva na kvaliteto spanca.

VEČ >

Prekomerno sedenje: nasveti za odpravo škodljivosti

Nikoli še ni bilo na svetu tako malo telesno aktivnih kot danes. Prekomerno sedenje je preraslo domače udobje in delovne naloge, ko je postalo slaba navada. Življenjski slog. Kako se spopasti s sedenjem? Preprosto! Z aktivnostjo in gibanjem.

VEČ >

Že 12 minut vadbe ima velike koristi za zdravje

Vsi vemo, da ima vadba pozitiven vpliv na naše zdravje in splošno počutje. Vadba oziroma gibanje pa sta izjemno učinkovita tudi v boju s sodobnimi boleznimi. Zadnja raziskava kaže, da lahko že kratkotrajna vadba vpliva na metabolite v krvi, ki vplivajo na razvoj bolezni. Preverite!

VEČ >

Koliko gibanja in spanja potrebujejo otroci do 5. leta starosti

Prva leta otrokovega razvoja so najpomembnejša, saj se v teh letih otrok razvija tako telesno kot čustveno in duševno. Prav gibanje in spanec pa sta zelo pomembna za otrokov razvoj. Svetovna zdravstvena organizacija priporoča, koliko gibanja in spanja potrebujejo otroci do 5. leta starosti. Preverite!

VEČ >

Škodljivost elektronskih naprav pri razvoju otrok in mladostnikov

Današnji otroci so prva generacija, ki je od otroštva obdana z elektronskimi napravami. Prve študije kažejo, da elektronske naprave imajo vpliv na razvoj otrok in mladostnikov, ta vpliv pa ni pozitiven. Preverite, kaj priporočajo strokovnjaki glede uporabe elektronskih naprav pri otrocih in mladostnikih.

VEČ >

Povečanje mišične mase: 5 napak, da pri treningu moči ne napredujete

Povečanje mišične mase ali hipertrofija je ena najpogostejših metod treninga. Pogosto pa se zgodi, da se posamezniki učijo metode na način, da v fitnes centrih opazujejo druge. Ob tem pa zanemarjajo zakonitosti, ki so pomembne, da bi ob vloženem trudu hitreje dosegali rezultate. Katerih je 5 najpogostejših napak, da pri treningu moči ne napredujete dovolj?

VEČ >

19 fitnes pripomočkov, ki jih lahko uporabite pri vadbi – 2. del

Nadaljevanje članka ponuja dodatnih 10 predlogov za fitnes pripomočke, ki vam bodo v veliko pomoč pri vadbi. Z njimi boste lahko še dodatno napredovali ali pa si zgolj popestrili vadbo in ušli vadbeni rutini. Preverite, s katerim pripomočkom boste najhitreje prišli do željenih rezultatov.

VEČ >

19 fitnes pripomočkov, ki jih lahko uporabite pri vadbi – 1. del

Fitnes pripomočki in rekviziti so učinkovito sredstvo za doseganje rezultatov. Nekateri jih uporabljajo za popestritev in razbijanje monotonosti vadbe, drugi kot samostojen vadbeni pripomoček. Preberite, katere fitnes pripomočke izbrati, če želite dodatno napredovati ali zgolj uiti vadbeni rutini.

VEČ >
Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje analitike uporablja spletne piškotke. S pregledovanjem strani se strinjate z njihovo uporabo.​